Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z błędami LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z błędami LPG

    nico21, hey. jak pisałem to Twojego wpisu jeszcze nie widziałem , chyba jakieś opóźnienia na wi-fi :szeroki_usmiech
    ale jak najbardziej na wyjazd się pisze , czyli jest nas czwórka ???? jacyś chętni ?? to może vitka ruszymy ????????????

  • #2
    problem z błędami LPG

    Witam, dopiero co zalozylem konto wiec prosze o litosc jesli juz ktos taki temat poruszyl mianowicie mam problem z duzym spalaniem, nierowna praca silnika na LPG. WYskakuje mi co chwile błąd check, wymienilem sonde na zamiennik ale nadal mam problemy i wczoraj zrobilem zdjecie z bledami. Jesli moglby ktos cokolwiek pomoc to z gory dziekuje
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      kingpin2007, zacznij od regulacji LPG. Jaką masz tam instalacje ...producent? Kiedy założona? Ile nalatane i na jakich komponentach?
      GALERIA
      1.9 TDi / ASV / ~145 PS

      Komentarz


      • #4
        Jakie masz błędy silnika w VAGu ? mysle że od tego powinieneś zacząć analizę.

        Jak układ zapłonowy ? ja do LPG musialem wymienić kable i świece.

        Komentarz


        • #5
          Wlasciwie regulacji LPG nie robilem odkąd kupiłem auto. Gaz byl w niemczech zakladany ma juz 3 lata instalacja, przebieg na gazie ok 30k.FIrmy instalacji nie znam, jutro sie doksztalce i sprawdze a jesli chodzi o bledy to jutro podlacze i bledy silnika sprawdze. Tylko czy najpierw jechac na regulacje czy najpierw sprobowac z kablami i swiecami?

          Komentarz


          • #6
            najpierw podaj jakie masz błedy zanim zaczniesz cokolwiek wymieniac .to zdiecie które zamiesciłes w pierwszym poscie to kody gotowosci a nie błedy . jak cos jak to moge ci pomuc doprowadzic auto do porzadku . co do regulacji instalacji LPG to mozesz dopiero ja regulowac jesli auto bedzie sprawne na PB i nie bedzie generowało zadnych błedów ,bo inaczej to sptrata pieniedzy i czasu .
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz


            • #7
              To co mi pokazuje program VAG -


              faults count: 5
              fault-

              -17536
              -16684
              -16688

              - sporadic fault:

              -16518
              -17990

              Komentarz


              • #8
                7536/P1128/004392 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

                Possible Symptoms
                Malfunction Indicator Light (MIL) active
                Possible Causes
                Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty
                Oxygen Sensor Control faulty
                Oxygen Sensor(s) faulty
                Fuel Injector(s) faulty
                Possible Solutions
                Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
                Check Oxygen Sensor Control
                Check Oxygen Sensor(s)
                Check Fuel Injector(s)
                Special Notes
                Additional Information on Fuel Trim


                16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

                Possible Causes
                Air Intake System leaking
                Fuel Supply faulty
                Injector(s) faulty
                Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty
                Ignition Coil(s) faulty
                Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open
                Camshaft Position Sensor (G40) faulty
                Possible Solutions
                Check Misfire Recognition
                Check Air Intake System
                Check Fuel Supply
                Check Injector(s) and Injector Sealing
                Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)
                Check Ignition Coil(s)
                Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
                Check Camshaft Position Sensor (G40)
                Special Notes
                This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.

                16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

                Possible Causes
                Ignition system
                Fuel injectors
                Fuel pressure
                Running out of fuel
                EVAP canister purge valve
                Evaporative emission system
                Low compression
                Base engine problems
                Controle Module damaged
                Special Notes
                This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

                17990/P1582/005506 - Idle Adaptation Limit Reached

                Possible Solutions
                Check Fuel Pressure
                Check Intake System for Leaks (False Air)
                Check Fuel Injector(s)
                Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)
                Check Exhaust System for Leaks
                Check Secondary Air Injection (AIR) for Leaks
                Check Vacuum Lines for Leaks
                Check Throttle Body
                Special Notes
                It may be necessary to remove and clean the Throttle Body and perform a Throttle Body Alignment (TBA)
                When this fault is stored in the early VW models with the 2.8L VR6 (AAA) and the 2.0L (ABA), it may be necessary to drive the vehicle for a few days for the idle to return to normal after removing and cleaning the Throttle Body. If that is still not successful then disconnecting and reconnecting the car's battery cables may be necessary to allow the fault to be cleared.

                Warto poczytac
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  No to świece i kable bądź jedno z tych dwóch na dzieńdobry (misfire - wypadanie zapłonu). Miałem to samo.

                  Ponadto mieszanka zbyt uboga (system too lean) - konserwacja instalacji do zrobienia. Filtry i regulacja. Ale wpierw należy zadbać o układ zapłonowy, więc wpierw wziąłbym się za świece.

                  a czy na PB masz te same symptomy ?

                  Komentarz


                  • #10
                    ok wiec wymienilem swiece i silnik lepiej pracuje chociaz wystapily mi bledy po skanowaniu:

                    16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) A

                    16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B

                    16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie

                    Komentarz


                    • #11
                      wiadomo w jakim stanie kable zapłonowe ? ile to auto w ogole ma najechane ?

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X